حمایت فرزند امام از میرحسین موسوی

دبیر کل و اعضای شورای مرکزی جمعیت زنان جمهوری اسلامی با حضور در فرهنگستان هنر با مهندس میرحسین موسوی دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار «کلمه» در ابتدای این دیدار موسوی با تشکر از حضور اعضای جمعیت در فرهنگستان هنر گفت: جمعیت زنان یکی از نهادهایی است که از سابقه طولانی برخوردار است.
وی با اشاره به انتخابات پیشروی ریاست‌جمهوری تصریح کرد: صرف‌نظر از نتیجه این انتخابات بحث و تبادل نظر در خصوص دیدگاه‌های مطرح در مورد خانم‌ها موجب خیر و برکت است.
پس از صحبت‌های موسوی، زهرا مصطفوی دبیر کل جمعیت زنان جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه سابقه نخست‌وزیری موسوی از یاد رفتنی نیست، خاطر نشان کرد: شما را حقیقتا نخست‌وزیر موفق دوران جنگ می‌دانیم.
وی خطاب به میرحسین موسوی گفت: جنابعالی را مقلد واقعی حضرت امام‌(ره) می‌دانیم و یادمان نمی‌رود که در محاصره اقتصادی دوران جنگ تحمیلی معیشت مردم را خوب اداره کردید و توانستید کارنامه‌ای موفق از خود ارائه کنید.
فرزند امام خمینی(ره) با بیان اینکه شما را پایبند اصول و اساس انقلاب می‌دانیم، اظهار داشت: بعد از جلسات مفصل به این نتیجه رسیدیم که در انتخابات از شما حمایت کنیم.
 وی تصریح کرد: مبانی شما مبانی انقلاب است یعنی در حقیقت همه وجود شما برگرفته از وجود حضرت امام‌(ره) است.
به گفته مصطفوی قشر جوان و کمتر از 40 سال شناخت خوبی از جنابعالی ندارد، اظهار داشت: امیدواریم از طریق سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های تلویزیونی مردم بیشتر با افکارتان آشنا شوند.
دبیر کل جمعیت زنان، اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی را از دامنه‌ی وسیعی برخوردار دانست و تصریح کرد: به طور مثال آقای کروبی در مجلس ششم که برخی افراطیون مسائل مختلفی را مطرح می‌کردند، آقای کروبی از اصول خود کنار نرفت و پای اعتقاد خود ایستاد که این موضوع نقطه قوت وی است. بنابراین ما نیز این نقاط قوت را از یاد نمی‌بریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد